Monday, January 17, 2011

A Happy New Yeah!!

A happy New Year! A Happy New Yeah! で去年始まった事を思い出した。

風邪を引いてしまってちょっとしんどい新年。

スロースターターな私。

いつも欲張ってしまう私。

一つ、一つ、自分のペースで身につけていければいいな。

母からマザーテレサの本をもらった。去年のくれ辛くなって自分は一人なんじゃないかとか寂しくなっていた。そんなときに母がこれ、あんたにってそっとくれた本。

私は正直その本の内容にすべて感化できなかった。けれど、そういう本を母がくれた事に感動した。

お母さん、ありがとう。

友達、親族など沢山の人に助けられて今の自分がいる。

私は強く見られがちだけど、そうでもない。それでも、今の自分がいるのはそういう私の周りの人たちのサポートがあるからだと思う。

ありがとう。






No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
In October 2008, Shakers was born in the small apartment in Bushwick. Three music enthusiasts got together, listening to the beautiful music. This ritualistic gathering was simply called Listening Party, and it usually went down until six in the morning. Each one of us were baptized by pure pleasure of every elements of the sound, and formed organically the group called Shakers.