Sunday, June 6, 2010

私いつもこの瞬間うれしいんです

昨日何気なく、Kool and the gang のアルバム, Light of worldsを聞いていて発見した事。それは、私が好きなJay dee のDonutsの中の一曲 のサンプリングだった事。

ディラは結構メジャーなアルバムとかからサンプリングする。(変な誰も聞かないようなカントリーレコードからサンプリングしたりもするけどw)

両方とも好きなアルバムなのに気がつかなかった自分に馬鹿っと言う。それと同時にやったーと言ってしまう。

なんだかんだいって、私この見つけた瞬間がめちゃめちゃうれしいんです。



ゆき

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
In October 2008, Shakers was born in the small apartment in Bushwick. Three music enthusiasts got together, listening to the beautiful music. This ritualistic gathering was simply called Listening Party, and it usually went down until six in the morning. Each one of us were baptized by pure pleasure of every elements of the sound, and formed organically the group called Shakers.